sista dagen på sommarlovet

Igår kväll kom patrik hit, vi kollade på film och myste. Sent igårkväll gjorde vi plättar. Gick ganska bra vill jag säga, "kocken sophie" var i farten och då kan det inte bli annat än bra. Ja så var det med det. Vi såg både remember me och last song, ingen av dom var särsklit bra. Har sett remember me förut på bio, och den är sjukt bra men hur kan den sluta som den gör? Aja, somnade iaf till the hills när klockan var efter 4 imorse. Idag hade jag tänkt på upp tidigt men icke, jag vaknade klockan 12 och patrik vaknade halv 2.. Inte okej för ikväll måste jag sova tidigt eftersom det är skola imorgon. BLÄÄ! Nu håller jag på och laddar ner en film, sen ska jag äta nuggets<3 och mamma ska hämta ut mina kläder jag beställt. Yes glad är jag, hoppas jag kan ha allt bara. Nu är filmen klar. PUSS.

Kommentarer

Kommentera gärna

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0