Jag får så mycket energi av detta väder.

Igår kväll hade jag mina tjejer här, så mysigt. Vi skrattade, kollade på tv och åt oss feta. Vaknade idag av att jag hör tjejerna sitta inne i vardagsrummet och skratta. Man kan nog inte vakna till något bättre. Vännerna och familjen är mitt allt! Nu har jag iaf jobbat klart för idag, sitter hemma och tar det lugnt, ska städa och fixa lite innan dana kommer och hämtar upp mig. Vi ska iväg och lämna in min dator som är trasig, sen får jag se om jag går och tränar eller åker ut till landet till mormor och morfar. Vore så skönt med en löprunda där det är alldels tyst och lugnt. Annars får det bli imorgon. Träningen är ett måste idag iaf. Nu ska jag röja upp här, det ser verkligen ut som skit. KRAM.

Kommentarer

Kommentera gärna

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0