min lilla lya är inte rolig längre

Nu är jag hemma i min lägenhet efter att ha tillbringat två nätter hos min syster. Jobbade två timmar idag och nu ligger jag hemma och vilar. Ska iväg och träna idag igen trots att jag har sjuk träningsvärk. MEN vill man vara fin får man lida pin. Ikväll blir det tacomys hemma hos mamma. Det här kanske låter konstigt men jag tycker inte det är kul att bo själv längre, eller kul och kul. Det har det väl aldrig varit. Men förut har jag tyckt det varit skönt att bara strosa omkring här och städa, diska och fixa i lägenheten. Nu är det bara jobbigt, orkar inte laga mat, orkar inte diska, orkar inte städa. Får ta och ändra mig annars kan mamma likagärna hya ut den här lägenheten åt någon annan, nu drar den ju bara massa pengar när jag ändå inte utnyttjar den fullt ut. NU ska jag sluta snacka. KRAM.

Kommentarer

Kommentera gärna

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0